کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

خبر خبر

1390/7/14 17:41
نویسنده : مامان و بابا
734 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده کوچولوی ناز نازی من

وای خدا چی بگم از تو فسقلی ریزه میزه که هر روز بیشتر و بیشتر دل مامان و میبری عزیزم

امروز با چندتا خبر اومدم و خبر اول اینکه شما پسر باهوشم یک هفته مونده بود سه ماهگیت و تموم کنی اونموقع چهره ی مامان و شناختی و عکس العملای خارقالعاده ایی انجام می دی جدیداو مثلا وقتی داری غر غر میکنی و من یهو میام پیشت و منو وتا میبنی شروع میکنی به خندیدن و ذوق ذوق کردن

و دومین چیزی که تو این هفته شناختی شکموی من شیشه شیرته که وقتی گرسنه میشی و با گریه هات خونه رو میذاری رو سرت وقتی میگیرمش جلو چشمات و تکونش میدم الکی سرفه میکنی و تند تند نفس میکشی تا بذارمش تو دهنت...قربون پسر شکموی خودم برم البته این الکی سرفه کردن و از روزی که بدنیا اومدی بلد بودی و اونموقع هم وقتی میخواستم شیر خودم و بهت بدم ذوق میکردی و با چشمای بسته تا میفهمیدی به من نزدیک شدی و اومدی تو بغلم الکی سرفه میکردیویه مدت یادت رفته بود انگار دوباره یادت اومده...

سومین چیزی که یاد گرفتی قهقهه زدنه وااااااای عزیزم وقتی مامان یا بابا باهات بازی میکنیم و کلی بهت کیف میده میخندی و وسطاش قهقهه هم میزنی...آخه شما شیطونک من بازی کردنم یاد گرفتی و وقتی سرحالی همش میخوای یکی باهات بازی کنه و تنهایی حوصلت سر میره !!!بازی کردنتم تشکیل شده از صداهای عجیب غریب درآوردن مامان و بابا تا تو جینگیلی من بخندی و سعی میکنی از همون صداها دربیاری و همینطور چون به موزیک علاقه داری دوست داری واست آهنگ بذاریم و دست و پات و تکون بدیم مثل نرمش کردن که کلی هم کیف میکنی ...

 

خب آخرین خبرم خبر خوبی نیست این و مینویسم تا بدونی که دقیقا تا سه ماهگی شیرمادر خوردی و وقتی شیشه شیرت و شناختی دیگه شیر من و نخوردی و میخوام بدونی مامان خیلی تلاشم و کردم تا تو کوچولوی خوشگلم حداقل تا شیش ماه شیر مادر بخوری اما خودت نخواستی...عیبی نداره ایشالله که همیشه تنت سلامت باشه عزیزم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تینا
15 مهر 90 19:09
سلام رزیتا جون اشکالی نداره که شیر خشک بخوره اصل اینه که بخوره ! آنیتا شیر مادر میخورد اما اصلا دوست نداشت و هر بار میخواستم بهش شیر بدم خیلی اذیت میکرد قربون این پسر گل برم که قهقهههه میزنه کاش من بودم وقتی قهقهه میزد میخوردمش
مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 1:28
آفرین به این پسمل ناناز که حسابی خودش رو تو دل مامان و باباش جاداده
معصومه مامان سهند
7 آبان 90 14:44
این بچه ها نمیدونم تازه گی ها چی شنیدن که شیر مامانهاشون رو نمیخورن، کیان جون سومین نی نی ای که من شنیدم از شیرخوردن دست کشیده!!!!!!!!! همیشه زنده باشه بدو بیا آپم خاله جونیییییییییییییی
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:48
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین
baba mohammad kiyan kocholo
14 آبان 90 12:39
manam az inke mibinam pesare khoshmele babayii injoorie kheili khoshhalam . az dashtane joftetoon khoshhalam va hamishe khodaro shokr mikonam fadate joftetoon ta abad