کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

اولین مروارید

1390/11/11 13:58
نویسنده : مامان و بابا
770 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جوجوی دوست داشتنی من

مامانی امروز اومدم یه خبر خوب بدم

اونم اینه که درست هفتم بهمن یعنی پایان هفت ماهگیت

اولین مرواریدت نیش زد

هوووووووراااا بزنین اون دست قشنگرو بابا پسملمون از فردا دیگه میتونه همه ی غذا ها رو بجوه !!!تعجب

حالا مونده یه دندونک خوشمزه که باید واسه پسر گلم درست کنیم...

جمعه وقتی با خاله زهرا و نامزدش عمو سعید رفته بودیم بیرون یهو تو ماشین سفیدی اون دندون نازت و دیدم و کلی غش و ضعف کردم

مبارکت باشه عزیز دلم ایشالله همه دندونات و مثل اولی به موقع و راحت و راحت تر در بیاری

دوستت دارم فرشته ی ناز مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا محمد کیان خودم
10 بهمن 90 0:33
فدای دندوووووووونت بشم .
بیاااااااا بابایو گازی گازی کن.


منتظر باش عزیزم
تینا
17 بهمن 90 18:16
ای جوون ... باورم نمیشه انقدر زود بزرگ شدی نانازم
عکسشووووووووووووو وای میخوام بخورمت
مرواریدت مبارک عزیزم


مرسی تینای مهربونم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
7 تیر 91 11:32
عزيزم. خيلي عكس نازيه كاملا هنريه ملودي منم يه همچين عكسي داره