کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

بابایی عجله کرده یه چیزیو فراموش کرده...

1390/11/16 15:15
نویسنده : مامان و بابا
1,057 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ... بنده دیروز همچین با عجله برای نوشتن این مطلب که گل پسرم دندون در اورده امده بودم اینجا که پاک فراموش کردم که اول در مورده این بنویسم که کیان بابایی من اول گفت بابا بعد دندون دراورد . البته لازم به ذکر است که خدمت تمامی بینندگان و خوانندگان این سایت عرض کنم که کیان من اول به صورت اکو به طور مثال {بابابابابابابابابابابابابا یییی قییی ) ایجوری گفت واسه همین من جدی نگرفتم ... بعد به کیان بر خورد و به صورت خیلی رسا و بلند گفت بابا

تازه اونجا بود که من فهمیدم کیان میگه بابا ... چون ١ دونه گفت و به صورت فنی

baba

 این عکس رو هم که براتون گذاشتم همون وقت که گفت بابا ...

و آرزو میکنم بچه ی شما هم هر چه زود تر مامان و یا بابا رو بگه گه شما هم کییییف کنید و حال الانه من رو درک کنید . به به چه حالی میده وقتی میگه بابا .  آدم میگه هر هرچی دارم بدم این همینجوری بگه بابا ولی نمیشه که بچه دهنش کف میکنه ...

کیان جوووووووووووووووووووونم دوست دارم ... فعلا خدافظی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانازيا
16 بهمن 90 13:49
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
مامان کیان
16 بهمن 90 15:12
بعله ! بایدم کیف کنی !
پگاه
17 بهمن 90 13:24
سلام
مبارکه مرواریدها و باباگفتن پسری.منم یه پسر هفت ماهه دارم ولی هنوز هیچ کاری نمیکنه!
از این به بعد زیاد بهتون سر میزنم


پسر شما هم بزودی هر چی یاد گرفته رو میکنه زیاد نگران نباش خانومی
تینا
17 بهمن 90 18:19
کیان جون تو هم که مثل آنیتا اول میگی بابا بعد میگی مامان قربونت برم خوشگلم
shahab
19 بهمن 90 23:34
وای وای مبارکه من واسه این موضوع دارم لحظه شماری می کنم


ممنونم ایشالله شما هم به زودی صدای تغ تغشو وقتی میخوره به لیوان میشنوین