کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

تولد یکی یه دونه بابایی

1391/4/7 10:58
نویسنده : مامان و بابا
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

تولد

سلام ناز پسرم گل پسرم  عزیز بابا فدات بشم  جیگر بابا

عمر بابا نفس بابا تولدت مبارک جوجویه خوشمزه من .

بازم از تو گل پسرم شرمنده هستم که دیر به دیر میام

اینجا واسه تو نانازی مطلب مینویسم ....

باور کن سرم خیلی شولوغه تازه اگه هم کار نباشه زودی

میام خونه پیشه تو مامانی تا باهم باشیم ...

خلاصه ول کن این حرفهارو خودت چطوری .

امروز تو گل پسر قند عسل ناناز بابا 1 ساله شدی

بزرگ شدی با 5 تا دندون داری میری مرحله بعدی

البته یکی از دندونات هنوز دندون حساب نمیشه ولی

چون پارتیت پیشه من خیلی بسیاز زیاد فراوان کلفته قبوله

مبارک باشه عزیزم ایشاا... بتونم واسه تو بابایه خوب باشم که 

بتونی روش همه جوره حساب کنی ...

خیلی هول بزرگ شدن تورو میزنم تا خیلی زود زود با هم دیگه

رفیق بشیمو کلی با هم دیگه وقت بگذرونیم کنار مامانی خوشحال

باشیم . اصلا نیدونم چی دارم میگم فقط میدونم خیلی خوشحال

که تورو دارم و واسه همینم روزی هزاران بار خدارو شکر میکنم

که تورو صحیح و سالم به من داده ... یه پسر ناز و دوست داشتنی

بازم میگم تولدت مبارک بابایی من ( رفیق خودم)

 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
7 تیر 91 11:19
اي جانم . هزار ماشا الله پسرتون خيلي نازه . انشا الله تولد 100 سالگيشو جشن بگيره زير سايه شما و مامان مهربونش. عزيزم تولدت مبارك .
سپیده
7 تیر 91 15:29
سلام. تولدش مبارک. ان شالله همیشه در صحت و سلامتی
تینا
15 تیر 91 0:19
وای اصلا باور نمیشه یکسال گذشته !!! تولدت مبارک پسر خوشگل ناز ...
فرناز/مامان ریحانه
21 مرداد 91 4:23
تولد قند عسل با تاخیر مبارک