کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

دوستت دارم

1389/12/11 10:41
نویسنده : مامان و بابا
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امیدوارم بتونم با نوشتن ذره ای از احساس مادرشدنم رو ٬احساس بی نظیری که تو رو توی دلم حس میکنم برات بگم تا وقتی بزرگ شدی بدونی چطور لحظه لحظه عاشقانه دوستت دارم و بدونی که قلب مامان با بوجود اومدن تو چه گرم و پرشور تر از قبل می تپه.

پسر گلم تا بدنیا اومدنت حدودا ۴ ماه مونده و من بی صبرانه منتظرم تا روی ماه و نازتو ببینم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گلچهره
11 اسفند 89 10:42
سلام



الهی نی نی ناز و گلتون به سلامتی و خوبی به دنیا بیاد.








salam mamane golchehre

manam omidvaram nini shoma salemo salamato topoli mopoli bedonya biad






بابا محمد
11 اسفند 89 10:55
پسرم ، گلم ، قشنگم ... منم بی صبرانه منتظرم منم تورو حس می کنم و می خوام با کمک مامانی جونت و خانومی جونم لحظه لحظه زندگی واسه هم دیگه بسازیم و از کنار هم بودن لذت ببریم و یه آینده خیلی خوشل و مشجل برای تو پسرمون بسازیم با کمک خدا خودت و من و مامانی به امید خدا ...
Roman Ultra
11 اسفند 89 11:25
Hallo Sohn Ich auch, dass Sie hinzufügen, um unsere Familie bin ich sehr glücklich zu Fuß Denn der Friede, den ich bei euch war Jstv'm Jungen zu gewinnen Ich verspreche Ihnen, an deiner Seite sein die ganze Zeit und nie unter keinen Umständen gerade lassen Zunächst werden Sie wie ein Vater zu sein und dann In der Hoffnung, Gott, ich bin ungeduldig darauf warten, in der schönen sehen. Ich liebe meinen Sohn
مامان ماهان
13 اسفند 89 0:32
الهی فرشته نازت به خوبی و خوشی به دنیا بیاد