کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

کوچولوی خواستنی من

................. درد و دل با پسر بابائی خودم (رفیقم)............

1391/7/3 22:51
نویسنده : مامان و بابا
696 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی ....

فدای اون 2 تا چشمای نازت میدونم خیلی وقته اینجا برای تو بابایی چیزی نمینویسم

ولی ایجوری نیست که بگم فراموشت کردم ... نه عزیزم بابایی سرش شلوغه .

تازشم بعضی وقتا دیر میام هیچ شاید تو 1 ماه 2 یا 3 شب هم نیستم که ببینمت .

تویه جوجویی هم که روز به روز لحظه به لحظه اندازه یک نفس خواستنی تر میشی .

اگه بدونی همین الان که قرار شب خونه نیام دلم واسه تو چقدر تنگه ( مامانی جایه خودش)

اگه بدونی چقدر تو دل بابایی جا باز کردی ، اگه بدونی داری با دل بابایی چیکار میکنی ...

اگه بدون چقدر پدر سوخته و خراب کار شدی ... دیشب داغون خسته اومدم خونه دیدم هرچی

دم دستت بوده ریختی تو آکواریم یعنی اگه مامانی هم جا میشود اونم مینداختی ...منتظر

گوشی مامانی ... اسبابازی ... بیسکویت رنگارنگ و و و و ...

منم که مجبور به تعوض آب آکواریوم شدم ... کسایی آکواریوم دارن میدونن چی میگم ...

فردا که بزرگ شدی یه بار بدم آب آکواریوم عوض کنی میفهمی چی میگم

ولی کلا فدای سرت . رفیقه خودمی عزیزی نفسی عمری عمر . ( مامانی تو هم )

ولی همیه این بی وفایا و دوری ها از طرف من واسه خونمومنه یه خونه گرم و آروم .

دوست دارم قلب و اینکه بازم بابت دوریم شرمنده ام .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رزیتا
4 مهر 91 18:15
ممنونم بابت همه زحمتات عزیزم
فرناز/مامان ریحانه
21 بهمن 91 3:02
خیلی درام بود
...مــــامـــــان آتیــــن ...
5 اردیبهشت 92 22:26
کوشین پس؟؟ چرا نیستین ؟ کوچولوی خواستنی چطوره ؟
بهار
4 آبان 92 16:53
قالب وبلاگ سفارشی برای کوچولوی عزیزتون. http://ghalebe-weblog.blogfa.com