کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

کوچولوی خواستنی من

همىشه با تو هستم

1392/2/12 3:13
نویسنده : مامان و بابا
678 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنين دردونه ى مامان

خيلى دلم براى اينکه واست خاطرات ناب طلاييتو بنويسم مثل قبل تنگ شده.

ديگه بايد دوباره دست به کار شم و لحظه هاى تک و تکرار نشدنيات رو برات ثبت کنم تا موندگار بشن

امروز  روز مادر بود , دومين سالى که تو رو دارم و تجربه ى شىرين مادر بودن رو...

ازخداى بزرگم بابت داشتن تو گلم بزرگترين معجزه ى زندگيم بعد از عشق پدرت که موندگارترين حس زندگيمه ممنونم

و از تو ممنونم که با وجود پر از مهر و شيرينت به زندگيم جلوه اى بينظير بخشيدى تا هر روز به عشق

تو و دوباره ديدن تو بيدار شم و تو بزرگترين بهانه اى باشى که من براى اون با تمام سختى هاى زندگى ميجنگم تا

تو در امنيت و آرامش  بزرگ و بزرگتر بشى وهرگز ذره اى نااميدى و تنهايى در دلت رخنه نکنه تا من به جوانه زدن و سبز شدنت ببالم .

امشب وقتى کنارت دراز کشيدم تا بخوابى وقتى دىدى چشمام و بستم فکر کردى خوابم ,با اون دستاى کوچيک پر از مهربونىت دو سه بار موهام و صورتمو ناز کردى وبعد بلند شدى يدونه صورتم و بوس کردى وگرفتى خوابيدى ...

اين بهترىن و زىباترين هدىه اي بود که امروز ازت گرفتمنفسم

دوستت دارم... بى پايان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان پارسا جون
7 تیر 92 18:32
تولدت مبارک گلم
مامانی درسا
7 تیر 92 18:49
عزیزم تولدت مبارک همیشه سلامت باشی و خوش