کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

انتظار

1390/2/22 14:57
نویسنده : مامان و بابا
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی مامان .

پسر گلم این روزا دیگه حسابی بزرگ شدی و تقریبا تموم شکم مامانی و پر کردی

انقدر بزرگ شدی که دیگه مثل قبل نمیتونی تو شیکم مامانی ورجه وورجه کنی ووروجک من.

وقتی هم که راه میرم شبیه پنگوئنا میشم و باباییت ادای من و در میاره و حسابی می خندیم...

یه اتاق خیلی خوشگل واست چیدیم با یه عالمه اسباب بازی و منتظریم تو کوچولوی نازمون به دنیا بیای و باهاشون بازی کنی

اتاقت فقط خودتو کم داره کوچولوی من

یه عالمه هم لباس کوچولوی خوشگل خریدیم که دلم ضعف میره تو تنت ببینمشون

میبوسمت عزیزم و بی صبرانه منتظر بدنیا اومدنت هستم تا کلی باهم بگیم بخندیم وبازی کنیم قلبماچ

قلبدوستت دارم قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

تینا
21 اردیبهشت 90 12:58
ای جونم ... چه مامان و بابای مهربووووووونی !
خوش به حال این نی نی از وبتون خیلی خوشم اومد با اجازه لینکتون میکنم شما هم اگه دوست داشتین یه سر به وب دختر من بزنین


merC tina joon lotf dari azizam
manam hatman webe shoma ro link mikonam
مامان سید ابوالفضل
22 اردیبهشت 90 15:08
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' همیشه شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|بروز شدم سر بزنید ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
لاله
19 خرداد 90 16:09
الهی
بووووووووووووووووووووس
هم واسه تو مامان مهربون
همم برا کوچولوت
ایشالله زودتر بدنیا بیاد



merC azizam lale joon