کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

هفته سی و سوم

1390/2/28 10:52
نویسنده : مامان و بابا
396 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم عزیز دل مامان

دیروز چهارمین سالگرد ازدواج من و پدرت بود

می خواهم این را بدانی که من و پدرت زندگیمان را در اوج و بهبوهه ی جوانی

با عشق و علاقه و انگیزه فراوان شروع کردیم...

تمام سختی ها را تا به امروز به دلگرمی هم و پشتوانه عشق محکممان پشت سرگذاشتیم و برای داشتن زندگی بهتر و بهتر خیلی تلاش کردیم

با ساده ترین امکانات بهترین و شیرین ترین لحظه ها در کنار هم ساختیم و از بودن در کنار هم لذت بردیم

و از روزی که خداوند تو نازنینم را در کنار این عشق به زندگیمان هدیه کرد و تو در وجودم جوانه زدی شیرینی زندگیمان هزاران برابر گردیده

ما دیروز سالگرد باشکوهی رو جشن گرفتیم چون انتظار بدنیا اومدن تو کوچولوی خواستنی من هم لحظه لحظه زندگیمان را پرشور و نشاط تر کرده است.

باید بگویم

*از صمیم دل عاشق مردی هستم که پدر توست

که مهربانی هایش بی همتاست

و در چشمان زلالش صداقت موج میزند

بی شک دوست دارم که تو شبیه او باشی

شبیه مردی که چهره اش برایم زیباترین چهره ی دنیاست

و نگاه گرمش آشناترین

و دستان پرمهرش پرتلاش ترین

بدون تردید میگویم که بهترین پدر دنیا را داری ماه من

با آن شوقی که حالا در انتظار بدنیا آمدن توست

و عشق و علاقه ایی که برای تو و بودن در کنار تو از ذره ذره وجودش شعله میکشد

عشقی را که در تک تک سلول هایش میتوانی بیابی

هرشب که خسته اما مهربان وشاد به منزل می آید و با تو حرف می زند...

 

- باید بدانی که او بی نظیر است

این را مینویسم تا روزی بخوانی

و بدانی که مادرت دلبسته ی که شد...

اویی که هر لحظه بیشتر و بیشتر در قلبم میتپد 

تا هر روزم پرامید و پرشور  آغاز کنم...

و عشق تو پسرم که این روزها در تمامی جانم ریشه دوانده

و روزهایم را زیبا میکند و این روزها با حضور تو عزیزم زیباتر و زیباتر خواهد شد.قلب

با امید به خدا سال های سال با عشق و علاقه ایی هر روز فزون تر در کنار هم خواهیم بود

 

ماچدوستتون دارم همسر مهربانم و پسر عزیزتر از جانمماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فرناز
27 اردیبهشت 90 6:18
به به تبريكات فراوان خانمى، سالگرد عشقتون مبارك،
ايشاا... هميشه عاشق و خوشبخت بمونين.


merC farnaze aziz,mamnoon ke be weblog sar mizani
فرناز
27 اردیبهشت 90 6:20
بازم پيش دخمل مخمليم بيا عكس ها رو بيشتر ميكنم.
مامان آتین
28 اردیبهشت 90 13:22
سلام عزیزم
امیدوارم همیشه در کنار هم و در کنار نی نی نازتون خوش باشین و روز به روز عشقتون نسبت به هم بیشتر بشه
راستی من نمی دونستم اینجا لینکم ممنون گلم منم لینکت می کنم



khahehsh mikonam golam ye link ke in harfaro nadare
تینا
28 اردیبهشت 90 15:09
عزیزم سالگردتون مبارک ... مثل همیشه از خوندن مطلبت لذت بردم ... عشقتون همیشه پابرجا وکانون خانواده تون همیشه گرم


merC tinaye aziz.az lotfet mamnoonam
baba mohammad
28 اردیبهشت 90 17:14
........................................................................................................................................................................
farnoosh
21 خرداد 90 14:04
kheyli ehsasatet ghashangan azizam
arezoo mikonam khoshbakhtitoon rooz be rooz bishtar beshe
eshghetoon mohkamtar
doosetoon daram
movazebe khodetoono nini joon bashid
booos


X: aziiiizam farmoooshi joonam