کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

مازالاخ

1390/2/10 15:31
نویسنده : مامان و بابا
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

آقا ببخشید من مزاحم میشم .

ولی یک مطلبی بود میخواستم باهات در جریان بزارم

بابایی یه چند وقتی تو شیکم مامانی بدجوری مثل مازالاخ می چرخی

خواستم ببینم اگه مشکلی هست با بابایی در میون بزار

راستی یادم رفت بهت بگم مزالاخ نوعی فرفره چوبی است که اسباب بازی آذربایجان هست

و این اسباب بازی یکی از وسائل مورد علاقه بابایی  بوده ، هست و خواهد بود

تو زود بیا من یدونه برای تو خریدم که ٢ تایی با هم باهاش بازی کنیم

٣ بار من میندازم ١ بار تو ... فکر کنم ایجوری عادلانه تره

پسر مازالاخ من فعلا خدافظیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

منتظرتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
10 اردیبهشت 90 16:39
سلام بابا محمد ممنونم از حضورتون ایشالا نی نی گلتون هم راحت و سلامت دنیا بیاد
مامان ابوالفضل
12 اردیبهشت 90 15:51
انشالله نینتون سالم دنیا بیادوشمارو از دلتنگی در بیاره. به ما هم سربزنید خوشحال می شیم.لینکتون میکنم شماهم اگه مایلید لینکمون کنید.


merC mamane abolfazle aziz,hatman linketoon mikonam