کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

دلتنگی

1390/2/12 15:32
نویسنده : مامان و بابا
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خیلی دلم برات تنگ شده بوووووووود باباییییییییییییییییییییییی .

خیلی خیلی معذرت میخوام که نبوووووودم .

قول میدم دیگه اینجووووری نرم . البته اگه زمان و خدا باهام یار باشه .

بابایی بدجوری منتظرم . خیلی خیلی دلم میخواد بغلت کنم .

دوست دارم .... دارم میام پیشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
2 اردیبهشت 90 15:55
به سلامتی انشالله... حالا نی نیمون کی به دنیا میاد؟؟؟؟؟؟
پاتوق98
3 اردیبهشت 90 1:06
با سلام ... همکار عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با عنوان : پایگاه سرگرمی پاتوق98 لینک کرده و سپس لینک خود را در قسمت دوستان سایت ما ارسال نمایید : http://www.patogh98.com/links لینک شما در صورتی که ما را لینک کرده باشید ثبت میشود و در لیست قرار میگیرد در صورتی که به مشکل برخوردید و یا لینکتان ثبت نشد ابتدا ما را لینک نمایید سپس آدرس وبلاگ و عنوان مورد نظرتان را برای ما در صفحه زیر ارسال کنید تا لینکتان را ثبت کنیم http://www.patogh98.com/contact مشخصات سایت پاتوق98 : www.Patogh98.Com بازدید روزانه = 40.000 بازدید رتبه سایت در ایران : 181 رنک گوگل: 3 موفق و پیروز باشید