کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

تلگراف از طرف نی نی برای بابایی دوست داشتنی

1390/2/12 15:36
نویسنده : مامان و بابا
449 بازدید
اشتراک گذاری

پدر همون کسی هست که لرزش دستش دیگه چیزی از چای توی استکان باقی نگذاشته ...
ولی بهت میگه به من تکیه کن و تو انگار کوه رو پشتت داری...
فدای مهربونیات بابایی ، خیلی دوست دارم...

pedaraneh

این تلگراف و نی نی داد به مامانی تا به دست بابایی برسونمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

baba mohammad
12 اردیبهشت 90 16:00
خیلی میخوامتون فقط همین


ma ham hamintor babayie khoobo mehraboon

ناردونه
12 اردیبهشت 90 17:51
http://irbanoo.ir
فرناز
13 اردیبهشت 90 1:05
سلام مامان رزیتاجون
ممنونم که به وبلاگ دخملی من سر زدی
ایشاا... به سلامتی بارت رو زمین بذاری.
پسملی شما کی به دنیا میاد؟
برای تشکر از حضور گرمتون لینکتون کردم.


mamnoon maman farnaz az inke webloge ninimoono ghabel doonesti,pesmale man 2 mah dige ishala bedonya miad

az babte link ham mamnoon