کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

بابایی واسط چراغ خواب درست کرده .

1390/3/25 10:49
نویسنده : مامان و بابا
383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قلب

دیشب بود نمی دونم خواب بودم نبودم کجا بودم درست یادم نیست ولی واسا آره یه چیزایی داره یادم میاد

چیز بودم  آها تو فکر بودم که تویه اتاقت به دیوار هست که ازاش ٢ رشته سیم برق زده بیرون . در نتیجه آن ٢

رشته سیم برق می تواند چراغی را روشن کند . اینو من نمیگم تموم دنیا میگه . حتی جمعی از دوستان هم

که اینجا هستن و نظر میدن اونا هم میدونن و باز در نتیجه من کاره شاقی انجام ندادم که به این موضوع پی

بردم . پس من به چی داشتم فکر میکردم . نه واقعا الان واسه خودم هم سوال شده که من به چی فکر

می کردم  که اینو هیچ کدوم از دوستانی که اینجا نظر میدن نمی دونن و این منو از بقیه آدمهایی که اینجا

هستند جدا می کنه و منو یک آدم خیلی خاص کی کنه . آره داشتم به این فکر می کردم که من میتونم یک

چراغ خواب برات درست کنم که هیچ بچه ای توی اتاقش نداره .خیال باطل

چراغ خوابی که هوشمنده . و فقط می تومنم عکسش رو براتون نشون بدم کارایش و هوشمند بودنش رو

میتونین در سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی چراغ خواب کودک ببینین . عینک

پسرم مبارکت باشه ماچ

راستی کارم داشتی بهم زنگ بزن به من زنگ بزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

maman rozita
25 خرداد 90 13:47
bah bah ,kadoye rooze pedar ham daryaft shod hoora hoora
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:31
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
tina
28 خرداد 90 18:49
salam
ishala zoodtar niniton biad ke man bahash bazi konam
man linket kardam.khoshhal misham linkam koni.
mamnoon ke sar zadi


albate dooste aziz.ba kamale meil :-*