کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

هفته ی سی و هشتم

1390/3/29 10:03
نویسنده : مامان و بابا
324 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام دلبند مامان پسر شیطونک من

چند روز بیشتر نمونده تا تو عزیزم و تو بغلم ببینم و واسه این لحظه دارم لحظه شماری میکنم

از اینکه بعد از این همه مدت که تو کوچولوی نازم مهمون دل مامانی بودی و حالا میخوای بیای بیرون و چشمای خوشگلت  و رو دنیا باز کنی هم خوشحالم و هم دلم میگیره...

نمیدونم واسه تموم شدن این روزای خیلی سخت، خوشحال باشم  یا اینکه دلتنگ ...

تموم وجودم رو احساسات عجیبی گرفته،خوشحالی ناراحتی ترس دلهره دلتنگی و ....

اما مطمئنم تموم اینا درست همون لحظه که ببینمت از بین می ره و فقط و فقط من میمونم و لذت داشتن تو و عشق مادرونه

روزای خیلی سختی و از همون اول پشت سر گذاشتم اما با احساس کردن تو و تکون خوردنای همیشگیت تموم خستگیم در می ره

کیان من ،از اینکه ٩ ماه شب و روز تو دلم بودی و جات امن امن بود خوشحالم،با تو لذت شیرین مادر شدن رو لحظه لحظه تجربه کردم و از این به بعد هم...

وقتی قدمهای نازت رو تو دنیا گذاشتی میخوام یه دنیای شگفت انگیز و  بهت نشون بدم

و تو به من فقط ......چیزی نمی خوام، فقط دوستم داشته باش  

حالا دیگه باید یواش یواش کوله بارت و ببندی و بیای ببینی مامان و بابا چقدر دوستت دارن قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
29 خرداد 90 21:11
سلام عزیزم ... خوشحالم که کیان جون قراره به زودی بیاد توی دنیای ما ...
میدونم روزهای سختی داشتی ... اولین نگاهی که بهش بندازی و اولین باری که بغلش کنی خیلی قشنگه و البته تکرار نشدنی ...
امیدوارم راحت و خوب زایمان کنی عسلم ...
خیلی مواظب خودت باش


merC dooste khoobam ,motaenan hamintore
ستاره آسمونی
2 تیر 90 10:31
ان شاالله همه چیز به خوبی و خوشی تموم میشه و نی نی نازتون سلامت به دنیا میاد.
بابا محمد
2 تیر 90 11:06
salam azizam
migam kash mishod manam hamele mishodam injoori khodamo tahviil migereftam
shookhi mikonam azizam
man vaghan midoonam sharayete sakhtio separii kardiii . vali dige dare tamoom mishe va be salamatii ninimoon dare miad
babate tamame zahmatayii ke keshidi va sabrii ke dashtii azat mamnoonam .
jobran nashodanie vali saye khodamo mikonam