کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

سفر

1390/4/6 20:35
نویسنده : مامان و بابا
381 بازدید
اشتراک گذاری

بارها گفته بودم که میخواهم روزی مادر باشم

مادری باشم پر از شادی و دغدغه ی بزرگ کردن فرزندی که آرزومند لحظه ی (مامان) گفتنش باشم...

تا روزی که خداوند تو عزیزم را به زندگیم هدیه داد

خوشحال و سرمست بودم...پر از آرزوها و رویاهای قشنگ...پر از انتظار

و حالا عزیزم ، بعد از گذراندن این نه ماهه مانند نه سال !

انتظار و رویای من در روز پایانی خود به سر می برد...

و من بی صبرانه تر از هر روزی که تا کنون گذرانده ام

منتظر فردایم

فردایی که به امید خدا در چنین لحظه ای

تو را در آغوش بکشم و در گوشت زمزمه کنم که چقدر دوستت دارم

حالا

این من هستم که باید کوله بار خود را ببندم

و آماده شوم برای سفر به اعماق مادر شدن ...

بگو تو هم آماده ایی برای فرزندم بودن؟برای در آغوشم بودن؟

***

 

پیشاپیش بهترین روز زندگیم ،متولد شدنت رو، به خودم ،به پدر مهربونت و خود نازنینت

ماچتبریک میگم ماچ

چون در روزهای آینده نمیتونم مطلبی بنویسم

 

 

قلب  دوستت دارم  قلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

baba mohammad
6 تیر 90 14:37
kheili ghashang bood . manam be to va khodam tabriik migam be omide khodaa va ba ham dige mitoonim negaran nabash
تینا
8 تیر 90 0:38
نازییییییییییییی الان دیگه شما 3 تا شدین زودتر عکس کیان جون بذارین ما هم خیلییییییی منتظریم کیان جون به دنیای ما خوش اومدی عزیزم
مامان سید ابوالفضل
8 تیر 90 16:52
عزیزم انشالله هر چه زودتر به آرزوت برسی
معصومه مامان سهند
10 تیر 90 17:34
تووووووووووووولدت مبارک کیان جون قشنگ دل تو دلم نیست تا این نوزاد کوچولوی ناز رو ببینم خاله جون به من و سهند هم سر بزنید
مامـان آتـیـن
11 تیر 90 11:23
رزیتا جون عزیزم میدونم الان روزهای سخت اما قشنگ و شیرینی رو میگذرونی
امیدوارم در کنار همسرت و کوچولوی خواستنیت زیباترین لحظات رو داشته باشی
می بوسمت مامان مهربون



merC golam
ساعت نیک
5 تیر 96 9:52
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید