کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

8 روزگی

1390/4/20 11:16
نویسنده : مامان و بابا
384 بازدید
اشتراک گذاری

کیان قشنگم

نفس مامان ، امروز ٨ روز از بدنیا اومدنت میگذره و تو خوشگل من روز به روز شیرینتر میشی

اونقدر بهت وابسته شدم که طاقت ندارم حتی یک لحظه ازت دور شم

وقتی میخوابی میشینم پیشت و فقط نگات میکنم و خداروشکر میکنم که تو فرشته ی نازنین و به زندگیم هدیه کرده

وقتی هم خودم میخوام و بیدار میشم اونقدر دلم برات تنگ میشه انگار که ده ساله ندیدمت

اونوقت بغلت میکنم و اوقدر نگات میکنم تا تلافی اون چند ساعتی که خواب بودم در بیادماچ

عزیز من میخوام همیشه بدونی که مامان خیلی خیلی خیلی دوستت داره و همیشه در کنارته قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

shahab
15 تیر 90 12:00
ای جوووونم وای خدا ما هم فردا نی نی مون میاد دعا کن واسمون و نین خوشگلتون رو ببوس
تینا
16 تیر 90 13:29
آخی نازی ... رزیتا جون دیگه روزهای سخت زایمانت دارن تموم میشن خسته نباشی یاد اونروزهای خودم افتادم منم همینطوری بودم همش آنیتا تو بغلم بود دلم نمیخواست حتی وقتی خواب بود بذارمش توی تخت ... خیلی شیرینن این فرشته ها
معصومه مامان سهند
21 تیر 90 11:25
قدم نو رسیده مبارک عزیزم امیدوارم زیر سایه حضرت حق و پدر و مادر عزیزش زندگی خوبی داشته باشه تورو به خدا از طرف من ببوسیدشششششششششششششش
baba mohammad kiyan kocholo
31 تیر 90 21:08
fadaye 8 rooooozegiit besham ke man daram tooo 24 rooozegiit mibinam fadatsham