کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

بابا محمد کیان جون

1390/5/1 11:53
نویسنده : مامان و بابا
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیکم .

اگه من مقصرم معذرت میخوام اگه نیستم چرا معذرت بخوام

این موضوع بحث امروز ما است .

واقعا کی مقصره . واقعا کی باعث این همه مشکلات هستش .

واقعا کی باید معذرت بخواد و کی نخواد. کی باید باهاش برخورد بشه و کی نباید بشه .

این ها همه مسائلی هستند که هر روووووووز توی فکر من هست و همیشه منو ازار میده

من همینجا چه مقصر و چه نا مقصر از کیان پسر بابا معذرت می خوام ........................

دلیلش هم اینه که من مدت ٢٥ روز اینجا براش چیزی ننوشتم و دلیلش هم فقط کار بود.

من تو این روز ها خیلی سرم شولوغه ببین شولوغ میگیم شولوغ میشنویااااااااااااااااااااااا

واه واه واه . بعد دیگه وقت نمیشه که بیام اینجا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

آها آفرین سوال کاملا بجایی بود . چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟ خوب زیرااااااااااااااااااااااا

آخه قربونت برم وقتی سر کار هستم که سر کار هستم  وقتی هم خونه هستم

ایواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای . خودا سره دشمنشم نیاره همچین گریه میکنی

آدم قبلشو گم میکنه چه برسه بخواد یادش بمونه که واسط اینجا چیزی بنویسه .

البته باز هم اینا همش بهوووووونس حرفایه عاشقوووونس مهم خودتی که ، خودت رو قوربوووووووووووووون

و ایجا جا داره که از تمامی پداران قایب که اونا هم مثل من سرشون شولوقه و نمیتونن چیزی ایجا

بنویسن حمایت می کنم و دست همشونو میبوسم و به همشون خسته نباشید میگم و چاکرم

و کیان بابا فردا خودت هم مثل من میشی میفهمی سرت شولوغه یعنی چی .

و اینجا جا داره که از تمام مامانایی که شوووو وراشونو درک میکنن و جایه خالی بابایی رو پر میکنن

تشکر کنم و به همشون بگم مامانایه مهربون تشکر تشکر .

دیگه از کی باید تشکر کنم خداااااااااااااااااااااااااااااا

آها از عوامل پشت صحنه که زحماتشون هیج وقط دیده نمشه هم تشکر میکنم

از شهرداری تمام منطقه تهران هم تشکر میکنم

از نیروی انتظامی هم تشکر میکنم

از سازمان فرهنگ و ارشاد هم تشکر میکنم

من از همه تشکر میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamane Kian
1 مرداد 90 12:16
BABA joon mochakeriim,bab joon dooset darim...babajoon kheili goli,babajoon mamnoonim... mamnoonim az zahamate shoma pedare gerami va hamsare geranghadr
mamane Kian
1 مرداد 90 12:32
rasti ghorboone ghalat emlayiiiiiaaaaaaaa
تینا
1 مرداد 90 18:15
منم از همه باباهایی که وقتی میان خونه به همسرشون توی نگهداری نی نی کمک میکنن تشکر میکنم به خصوص بابای کیان مامانش هم که دیگه خیلییییی خسته نباشه ... اولای بچه داری سخته ... امیدوارم زودتر به 4ماهگی برسید تا همه چی آرومتر بشه کیان گلمو ببوسید و زیاد ازش عکس بذارید لطفا