کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

سال جدید تو راهه...

1389/12/25 20:23
نویسنده : مامان و بابا
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم

عزیز دل مامان سال جدید تو راهه ٫ فقط ۴ روز دیگه مونده به عید٬سال قشنگی که قراره تو توش به دنیا بیای و زندگیمونو شیرین تر کنی

عسلم تو این عید تو دل مامانی همراه من و بابا هستی و میدونم الانم همه چیز و میشنوی و حس میکنی

 دعا میکنم این روزای سخت انتظار زودتر و زودتر بگذره تا بتونم بغلت کنم و نوازشت کنم

نمیدونی همین الان هم چقدر خوشحال میشم وقتی باهات حرف میزنم ٫وقتی کارم داری ٫ وقتی دلت برام تنگ میشه٬ اون دست وپاهای خوشمل کوچولوتو تو دلم تکون میدی و منم با تموم وجود حسش میکنم

امیدوارم روزی بیاد که با خوندن این یادداشت و این احساسات مادرانه و پدرانه واقعا خوشحال بشی و به وجد بیای

فردا قراره برم عکس و فیلم سونوگرافی سه بعدیت و بگیرم که چند روز پیش انجام دادم

میدونم که در آینده خاطره قشنگی میشه برات

 

دوستت دارم پسر گلم

میبوسمت/مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ملینا
25 اسفند 89 23:44
سلام سال نو رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم منم یه نی نی ناز تو دلم دارم