کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

کوچولوی خواستنی من

اب اوب اقااا اییییی اقی اونقا

1390/6/3 14:37
نویسنده : مامان و بابا
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

            

                  سلام فداااااااااااااااااااااات شم

بابای به قربونت بره که تازگیا شروع کردی به صدا در

آوردن از خودت که باعث میشی منم همینجوری

بی اختیار تورو با همون صدا ها هم راهی کنم و بعد

که به خودم میام میبینم بله همه دارن منو نگاه میکنن

انگار ندیدن بدیدن چی میگن از همون حرفا .

بابا بچمه می خوام باهاش بازی کنم نیگا داره

شما با بچتون بازی میکردین من نیگاتون کردم که

شما نیگا میکنین...

بگذریم ..... آره پسرم قنده عسلم خیلی باحال شدی . من دربست در خدمت شما هستم تا بینهایت .

راستی یه حرفی هست که بعدا باید به خودت بگم . یادت باشه هر وقت ١٠ سالت شد بهم بگو که این حرفی که میخوام رو بهت بگم .

خلاصه اینکه من دوستت دارم و هر ثانیه ، هر نفس به دوست داشتنم اضافه میشه . فدات شم .

 

 یا علی

 

         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تینا
4 شهریور 90 21:23
پسر خوشگل خاله چه ناز حرف میزنه
مامان آتین
8 شهریور 90 13:03
اون کوچولوی شیرین زبونو از طرف من گااااااااز ای بابا چرا میزنییییییییییی!!؟؟ گفتم ببوسید
مامان سهند
13 شهریور 90 12:45
ناز بشی خاله جونننننننننننن
مامان سید ابوالفضل
19 شهریور 90 1:14
الهیییییییییییییییییییییی واقعاً درکتون میکنم خدا نگهش داره