کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

کوچولوی خواستنی من

بدون عنوان

1390/8/14 12:35
نویسنده : مامان و بابا
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خواستنی من

نفس مامان میخوام بدونی که اینروزا مامان سایلنته...یعنی حرفی واسه گفتن نداره

خیلی چیزا واسه نوشتن از تو نازنینم هست اما نمیدونم چرا اینروزا بی حوصله هستم

فقط اینکه بدونی دارم از دیدن لحظه لحظه بزرگ شدنت لذت میبرم عزیزم

خیلی دوستت دارم یکی یدونه ی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

baba mohammad kiyan kocholo
14 آبان 90 12:41
azizam fadat besham. ishala hamechiz doros mishe. man hamishe kenare to va kiyan hastam. negarane chizi nabash. negaraniha va tamame chizharo bespor be man . to faghat be khodato kiyan beres chakere joftetoonam man
تینا
14 آبان 90 16:34
سلام دوست گلم ... چقدر کیان جونم ناز شده الهیییییییی ... عزیزم حال الانتو درک میکنم سعی کن به خودت روحیه بدی ! بچه داری کار سخت و یکنواختیه درسته که لذت بخشم هست اما همه مادرا یه دوره اینطوری بی حوصله میشن چون دیگه هیچ وقتی برای خودشون و علایقشون ندارن ! امیدوارم بتونی زودتر ایندوره رو بگذرونی ... به یادتون هستم همیشههههههههه
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 16:49
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم چقدر ناز شدی عشق خالههههههه