کیان رحیمی پور آذرنیاییکیان رحیمی پور آذرنیایی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه سن داره

کوچولوی خواستنی من

تبریک برای دندون کیان کوچولو

1390/11/16 15:08
نویسنده : مامان و بابا
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

dadnoon

سلام پسلم... خوبی پسلم...

تبریک میگم خیلی زیاد فراوان بسیار زیاد چوخ چوخ 

Too much
كثير جدًا - 
Твърде много
Massa
太多了
Hrozně moc
For meget
Liiga palju
Te erg
Liian paljon
Trop
Zu viel
Υπερβολικά πολύ
Twòp
יותר מדי
बहुत ज़्यादा
túl sok
Terlalu banyak
Troppo
非常に
너무 많이
pārāk daudz
per daug
for mye
Zbyt dużo
Muito
prea mult
Очень сильно
príliš veľa
preveč
Demasiado
För mycket
มากเกินไป
Çok
Забагато
Quá nhiều
وااای خسته شدم انقدر گفتم خیلی ...
بگذریم ... جوجوی بابا نمیدونی چقدر خوشحال شدم که فهمیدم دندونت درومده ...
به قوله مامانی مروارید ....
ایشاا... به سلامتی همیجوری به ترتیب دونه دونه این مروارید ها از جای خودشون
بیرون بیان و تو روز به روز بزرگتر بشی ...
از این که میبینی کم کم میام اینجا و به تو سر میزنم به خاطر اینه که بابایی سرش
خیلی شلوغه ... هر جوریم برنامه ریزی میکنم که بیام اینجا و برات چیزی بنویسم
نمیشه و فراموش میکنم ... ولی در عوض وقتی میام خونه کلی باهات حرف میزنم
همین مطلبی که امروز دارم برای تو مینویسم از ساعت ١٠ صبح شروع کردم و الان
که به این قسمت از کارام رسیده ساعت ٢:٥٨ بعد از ظهر است ....
یعنی واسه یه مطلب به این کوچولویی نزدیک به ٥ ساعت زمان نیاز داشتم .
ولی بگذریم مهم اینه که اول مامانیو و بعد تورو خیلی دوست دارم و این دوست داشتن
نیاز به زمان نداره که بخوام کم بیارم و یا وقت نکنم .
بازم تبریک میگم و از همین امروز باهات مسابقه گاز گرفتنو شروع می کنم
من تورو و تو منو تا حد گریه باید گاااااااااز بگیریم ...
دوستون دارم دارم دارم دارم {٣ تا مامانی ١ دونه تو }
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساوینا
16 بهمن 90 8:12
تبریک تبریک به تو کیان عزیز. قربونت برم که چه نانازی.


ممنونم دوست عزیز
مامان کیان
16 بهمن 90 15:14
از تقسیم بندی عادلانه ت ممنونم عزیزم
نینا
24 بهمن 90 1:00
تبریکککککککککککککککککککک


ممنووون